Tuesday, April 14, 2009

~ Panggil Sahaja Aku Jelita ~

~Aku datang dari jauh, aku datang mencarimu~



Assalammualaikum secara rasminya aku mula mengetok-ngetok dengan berhemah papan kekunci ini dengan tidak malunya. Aku ingin memperkenalkan diri aku sebagai JELITA.

.Panggil
.aku
.JELITA
.ya



Aku sebenarnya sudah lama terjebak dalam kancah mem'blog' sedunia ni sejak aku berada di negara tahap beku dulu. Tapi aku berhenti lalu menggali kubur blog aku kerana aku sangat fed-up dengan aktiviti mem'blog' ketika itu. Tahun 2005 le kau tau tak? Masa tu blog mem'blog' ni kurang pemes. Tapi kan, aku ni nak kata tua tak juga, nak kata mudah.... hurrmmm memang aku muda lagi pun wehhh kau ni.

Kenapa aku ni guna gambar kak Tipah Omar tu? aku nye peberet kak Tipah tu sebenarnye. Ada sebab aku paling suka dia ni. Kalau aku bagitau tolong rahsiakan dari sape2 tentang ni. Ssssyyhhhhhh!!!! secret via secret ok. Aku ada taik lalat kembar sama cam kak Tipah Omar tau. Sebab tu aku perasan aku memang JELITA. Aduh sejauh manekah tahap jelita aku ni ye? Sila abaikan ok. ~Mesti ada yang loya2 tekak kena jolok cacing kerawit berlari ke bilik air secara pantas bagai pelumba sukan Olimpik membaca celoteh pengantar aku ni kan~



Baik aku stop sini dulu. Kelak kita merepek banyak2 ok.





~nota~
.Aku suka kau yang sempoi. Aku suka kau yang sengal tapi cerdik. Aku suka kau semua lah. Suka. Suka. Suka. Suka hati akulah oi.










6 comments:

  1. aku pun suka gak...suka hati aku....mmmmmm...syhhhhhhh!!!!!!!hahahahaha...

    ReplyDelete
  2. mak oi bro pentoi..awal2 lagi smpai..pantang tgk dahi licin



    hi jelita....

    ReplyDelete
  3. amboi2 pentoi.. migrain2 pn sampai dulu ke sini yek. hehe.. =)

    ReplyDelete
  4. Adakah ko Jelita Samsudin?,,,,,,apa pun aku suka bangat.

    ReplyDelete
  5. hmm..emm..perasan nak mampus..like a bangang.

    ReplyDelete